Donatie

Samen zijn we hun stem! Laat u horen, help en wordt nu donateur!

We willen een verschil maken voor het dagelijks leven en lange termijn toekomst van duizenden dolfijnen. We helpen om ervoor te zorgen dat deze verbazingwekkende wezens er zijn voor de toekomstige generaties dolfijnen en daarom is uw steun belangrijk! Hoe u kunt helpen? Kijk snel naar de verschillende opties:

Ja, ik word donateur van Stichting Delphinidae!

Met uw maandelijkse steun kunnen we wereldwijd en structureel dolfijnen helpen! Zo kunnen wij bijvoorbeeld hulp bieden om de jaarlijkse slachting in Taiji tegen te gaan. Klik hier om nu donateur te worden.

0900-HELPONS

U kunt ons ondersteunen door nu de telefoon te pakken en te bellen met 0900 – HELPONS (0900-4357667). Toets na de pieptoon de code 4595 in (dit is de code voor Stichting Delphinidae) en sluit af door te drukken op #. Hierna is de verbinding automatisch verbroken. Wij ontvangen hiervan gelijk een bevestiging. De kosten zijn € 1,30 per gesprek en deze komen geheel ten goede aan Stichting Delphinidae. Indien u belt via uw mobiele telefoon gelden er toeslagkosten.